torstai 27. lokakuuta 2011

kaikki plussailee (;

Hei mä olisin tosi kiitollinen jos menisitte kaikki painaa tuolta plussaa:

http://www.nrj.fi/kilpailu/rajala-kuvakilpailu/?s=fb&id=11791

- kiitos kaikille jotka tekee sen !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti